POVmcpixel

POVmcpixel

Mestermc skypvp 2-5

2017. február 23. - Gyorgy Eisemann

https://www.youtube.com/watch?v=rIwsVUivJ8k&t=1s

MESTERMC KLIENS LETÖLTÉSE:      http://mestermc.hu/page/letoltes

feliratkozhattok:     https://www.youtube.com/channel/UCvkLDyS6ILsnRRl4fslF51w/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd

 

Risultati immagini per mestermc 
Fejlesztő Mojang
Kiadó Mojang (PC, mobil, Wii U)
Microsoft Studios (Xbox 360, Xbox One, Windows Phone, Windows 10 Edition)
Sony Computer Entertainment (PS3, PS4, PS Vita)
Tervező Markus Persson (2009–)
Jens Bergensten (2011–)
Programozó Jens Bergensten
Művész Kristoffer Zetterstrand
Markus Toivonen
Zeneszerző Daniel Rosenfeld
Platformok Microsoft Windows, OS X, Linux, Android, iOS, Windows Phone, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Raspberry Pi, Universal Windows Platform, Wii U
Kiadási dátum Microsoft Windows, OS X és Linux
WW 2011. november 18.[1]
Android
WW 2011. október 7.[2]
iOS
WW 2011. november 17.[3]
Xbox 360
WW 2012. május 9.[4]
Raspberry Pi
WW 2013. február 11.[5]
PlayStation 3
NA 2013. december 17.
EU 2013. december 18.
PlayStation 4
WW 2014. szeptember 4.[6]
Xbox One
WW 2014. szeptember 5.[7]
PlayStation Vita
NA 2014. október 14.[8]
EU 2014. október 15.
Windows Phone
WW 2014. december 10.[9]
Windows 10 Edition
WW 2015. július 29. (béta)[10]
Wii U
WW 2015. december 17.[11]
Verzió 1.11.2
Legfrissebb kiadás
Stabil 1.11 (2016. november 14., Minecraft, Minecraft)[12]
Műfaj Sandbox, szerepjáték
Játékmódok Egyjátékos, Többjátékos
USK-besorolás USK 6
Adathordozó Digitális terjesztés

A játéknak jelenleg alapvetően két változata létezik, de az 1.8-as verzióban már három. Ezek között sok a hasonlóság. Mindkettőben egy kvázi-végtelen, 60 000 000X60 000 000 blokkos (több órán keresztül lehet repülni, akkor sem érsz a végére), véletlenszerű világot generál a számítógép, ahol a játékosnak gyakorlatilag teljes szabadsága van, barangolhat, felfedezheti. A világ kockákból áll, anyaguktól függően, és ezekkel a kockákkal a játékos kapcsolatba léphet: elbonthatja (kibányászhatja), lerakhatja és kombinálhatja őket. Minden egyes elem erősen stilizáltan jelenik meg - maga a szereplő is.

Elsősorban a játékos kreativitására épít, ugyanis az elemekből jóformán bármi felépíthető, konstruálható. Bár konkrét célja a túlélés, cél lehet a végzetsárkány (Ender Dragon) és a sorvasztó (Wither) legyőzése. A játékban erős a fizikai oldal, különböző elemek segítségével komplex, összetett rendszerek (zsilipek, liftek, ágyúk, zenegépek, számológépek stb.) is építhetők.

A játékot lehet egyedül (Egyjátékos mód), vagy hálózaton keresztül, más játékosokkal együtt (Többjátékos mód) játszani, szervereken.

A játékmódot a /gamemode <játékmód/szám> paranccsal lehet átállítani.

Ez a játék nem ingyenes (lásd itt), viszont egyszeri fizetés után a folyamatos frissítésekre is előfizetést kap a megrendelő. Minden komolyabb frissítésben új elemek jelennek meg, melyek izgalmasabbá, változatosabbá teszik a játékot. Vannak oldalak, ahonnan ingyenesen is le lehet tölteni egy-egy verziót, de ezek vírusosak is lehetnek, komoly károkat okozhatnak, és az eredeti verziót megkövetelő szerverekre a játékos nem tud felcsatlakozni.

A világ blokkoknak (angolul: block) nevezett kockákból áll, melyek fölött a játék teljes szabadságot ad, tehát azt tesz a játékos, amit akar. A játékos rendelkezik egy láthatatlan hátizsákkal, egy eszköztárral (inventory-val), ahol 36 különböző tárgyat tárolhat, illetve egy 2×2-es mezőbe e tárgyakat valamilyen sematikus formában letéve barkácsolhat, illetve négy kis mezőben páncélzatot helyezhet fel magára. Ha az illető előállít egy barkácsasztalt, akkor ott már egy 3×3-as mezőn van lehetőség a barkácsolásra, így sokkal több lehetséges kombináció létezik, rengeteg különböző tárgyat, eszközt készíthet - kiemelve egy pár fontosabbat: kemence, láda, létra, ajtó, fáklya, balta, kapa, csákány, kard, páncélzat.

A játék fejlesztése 2009-ben kezdődött és még máig is folyamatos nyilvánosság előtt zajlik. A svéd Markus „Notch“ Persson a játék alapötletét az Infiniminer nevű játékból vette, ahol bányászattal lehetett pontot szerezni. Magát a játékot 2009 májusában kezdte el fejleszteni. Még ebben a hónapban kikerült úgynevezett alfaverziós változatban a publikum számára elérhető módon. Notch azt nyilatkozta, hogy az Infiniminer mellett olyan játékok inspirálták, mint a Dungeon Keeper, és a Dwarf Fortress. 2010 szeptemberében Notch és barátai közösen megalapították a Mojang nevű vállalatot, aminek a keretein belül fejlesztik tovább a játékot. Ekkor a játék ára még 10 euró volt, viszont az év decemberében kijövő bétaverziótól kezdődően már 14,95 euróra emelték azt (a mostani árfolyam kb. 20 USD 2015.7.31.).

A zenét Daniel Rosenfeld (alias C418) szerezte. A hangeffektek egy részét a Creative Commons licencű Freesound Project hangtárból vették A hangsáv külön is elérhető. A játékban felbukkanó falfestmények Kristoffer Zetterstrand olajfestményeinek pixel-art-variációi. A játékot Java nyelven fejlesztik. A grafikához a Lightweight Java Game Libraryt (LWJGL) használják. Az indításhoz legalább 5-ös verziószámú Java virtuális gép szükséges. Az első kiadás óta számos béta-verzió jelent meg, majd 2011. november 18-án megjelent az 1.0.0-ás, "végleges" verzió, melyet azonban még mindig továbbfejlesztenek, újabb játéktartalommal, újabb funkciókkal bővítenek, és hibáit is folyamatosan javítják.

Egy verziója Android alatt és a Sony Ericsson Xperia Play okostelefonjára is elérhetővé vált, amiben azonban nem érhető el az összes funkció. 2011. október 7-én egy tisztán Android alá, okostelefonok és Tablet-ekre fejlesztett verzió is megjelent. 2011. november 17-én a játék már iOS-re is megjelent. A játékot a Microsoft Xbox 360játékkonzoljára a 4J Studios fejleszti.A játék az 1.2.3-as verzió óta már magyar nyelven is elérhető (Egyes snapshotokban vagy release verziókban behozott új itemek és blokkok csak az azt követő frissítésben lesznek magyarosítva).

A Minecraft sok modullal bővíthető, különböző textúracsomagokat lehet rá rakni, jelentősen megváltoztatva a játék kinézetét. Ezen kívül a játékhoz vannak modok  amik teljesen megváltoztathatják a játékot. + Letölthető Mapokat  is be lehet rakni.

Ezeken kívül még lehetőség nyílik ,hogy a "Multiplayer" fülecske megnyomása nélkül csak a barátainkkal játsszunk pár órát. Ez az opció úgy aktiválható, hogy a kiválasztott világban az "Esc" megnyomása után a LAN-ra kattintva a világ elérhetővé válik. Ez után a Hamachi program segítségével  csatlakozzunk a barátunkra és máris lehetőség nyílik együtt vadászni, horgászni vagy építeni.

A dedikált szerverhez nem kell hamachi, csak egyszerű internetkapcsolat. Ezekhez a szerverekhez is be lehet tenni pluginokat, ezekkel élvezhetőbb lehet a játék és még vicces is. A komolyabb szervereket valamely adatparkban hosztolják, általában csekély előfizetés ellenében lehet kapcsolódni rájuk.

Önállóan üzemeltetett szerver erőforrásigénye jelentősen függ az egyidejűleg kapcsolódó játékosok számától. Kb. 5 játékosig akár VPS-en is lehet szervert üzemeltetni, nem kell dedikált gép.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://povmcpixel.blog.hu/api/trackback/id/tr9612152239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása